1. Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
    Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

  2. Kan ik mijn bestelling ook volgen?
    Ja, het is mogelijk om uw bestelling te volgen. Nadat uw order is gepakt door ons verzendhuis ontvang u namelijk een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

  3. Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
    Voor bestellingen in de QRSwebshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis. Ook kunt u er voor kiezen de bestelde producten bij het adres van QRS op te halen.

  4. Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
    Nee, daar is geen sprake van.

  5. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten verschillen, het hangt er vanaf wat het gewicht is van uw pakket.

  6. Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
    De prijzen worden zowel  inclusief als exclusief BTW vermeld.

  7. Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
    Dit kan naar alle landen binnen de EU.

  8. Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
    Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren.

  9. Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
    Nee, dit is niet mogelijk.

  10. Ontvang ik een papieren factuur?
    Beide opties zijn mogelijk op papier of digitaal.

  11. Is het veilig om te betalen via de online payment methode van QRS?
    Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

  12. Is het mogelijk om achteraf te betalen?
    Wilt u liever achteraf betalen, dat kan, alleen dienen de bestelde producten dan opgehaald te worden op het adres van QRS. Bij de producten krijgt u dan een factuur die binnen 2 weken betaald dient te worden.

  13. Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
    Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

  14. Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
    In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

  15. Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
    U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.

  16. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
    Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

  17. Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
    Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, of het pakket fysiek terug te brengen op het QRS adres.

  18. Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
    Nee, dit is niet mogelijk.